Panaszkezelés

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Társaságunk célja, hogy az Ügyfelekkel történő együttműködés mindkét fél megelégedésére, problémamentesen történjen, de a legjobb szándék ellenére is előfordulhatnak olyan esetek, amikor szükségessé válhat, hogy az ügyfél az ügyintézéssel kapcsolatban észrevételeket kifogásokat, panaszt tehessen.

Ha Önnek észrevétele, kifogása, panasza van az ügyintézéssel kapcsolatban, azt eljuttathatja hozzánk írásban, telefonon és személyesen is.

Levelezési cím:

1024 Budapest, Ady Endre utca 19.

E-mail: info@bpkzrt.hu

Telefonos panaszbejelentés:

+36 (1) 700 1965 – (1-es gomb)

 

Letölthető nyomtatványok:

Panaszkezelési szabályzat

Nyomtatvány panaszbejelentéshez

Meghatalmazás minta

 

Amennyiben panasza elutasításra kerülne, úgy további jogorvoslati lehetőségek állnak rendelkezésére, mellyel kapcsolatban további információkat talál a Magyar Nemzeti Bank honlapján Pénzügyi panasz (mnb.hu)